Fizetési és szállítási információk

FIZETÉS

Mivel weboldalunkon keresztül teljesen egyénre szabott, egyedileg készített termékek megrendelésére is lehetőség van, ezért jelenleg egyféle fizetési módot biztosítunk: átutalás. Ezen a fizetési módon kívül nem áll módunkban egyéb fizetési lehetőséget biztosítani. A megrendeléseket csak a fizetés teljesítése után (átutalás teljesítése és beérkezése) kezdjük el feldolgozni/elkészíteni és postázni.

Átutalás

Megrendelőként a megrendelt termékek ellenértékét a visszaigazoló e-mailben található bankszámlára 3 munkanapon belül köteles vagy számunkra átutalni. Az összeg bankszámlánkon történő jóváírását követően megkezdjük megrendelt termékeid elkészítését és/vagy összekészítését és postázását. Átutalásos fizetési mód választásakor az utaláskor a közlemény/megjegyzés rovatba kérjük tüntesd fel rendelési azonosítódat, hogy tudjuk, tőled érkezett az utalás és be tudjuk azonosítani a rendelésedet.
Az átutalást az alábbi számlaszámra tudod teljesíteni, megrendelésed elküldését és a visszaigazolásunk megérkezését követően:

Kedvezményezett neve: Roseware Kft
Kedvezményezett bankja: OTP Bank
Kedvezményezett számlaszáma: 11735184 20005540
Közlemény rovat: A közlemény rovatba írja be a megrendeléskor a visszaigazolásban szereplő rendelésszámot

A webshop üzemeltetője és a számla kiállítója ÁFA-körbe tartozik, az árak ÁFA-t tartalmaznak.

SZÁLLÍTÁS

Webshopunkból megrendelt termékeinket kizárólag Magyarország területére szállítjuk, az alábbi módokon: Foxpost csomagautomata, házhozszállítás, illetve a méret-súly határokat figyelembevéve, az arra alkalmas termékeket postai levélként tudjuk feladni.

– Foxpost csomagautomata

– Házhozszállítás – Futárszolgálat: DPD, Foxpost, Same Day.

A szállítási szolgáltatást közvetített szolgáltatásként nyújtjuk, a feltüntetett szállítási díjak bruttó összegek.

A csomag feladása és a futárszolgáltatás megrendelése a Foxpost, illetve a FürgeFutár/Csomagnet rendszerén keresztül történik az eladó által.

Magyarországon kívüli szállítást nem áll módunkban teljesíteni.

A szállítás során megsérült csomagokért felelősséget nem vállalunk, ezért minden Vásárlónkat kérjük, hogy átvétel előtt ellenőrizzék a csomag sértetlenségét. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson, a szállítópartnernél jelezze ezt, akár jegyzőkönyv felvételével.

Foxpost csomagautomata

A FOXPOST egy egyszerű csomagátvételi mód, amivel időt takaríthatsz meg és csak rajtad áll, hogy mikor veszed át a csomagodat a kiválasztott automatában. Ha megrendelésed valamelyik magyarországi FOXPOST csomagautomatába kéred, nem kell egész nap várnod a futárt. A kiválasztott bevásárlóközpont nyitvatartási idejében bármikor átveheted a megrendelt termékeidet a csomagautomatából – hétköznap és hétvégén egyaránt.

Hogyan működik?

A kiválasztott FOXPOST csomagautomatába rendelt csomagokat a fizetés beérkezése után (átutalás) összekészítjük (ha egyedi megjelenésű megrendelést is tartalmaz, akkor elkészítjük), majd 3 napon belül átadjuk a FOXPOST munkatársának. Ők az átvételt követő néhány munkanapon belül elszállítják a csomagodat a kiválasztott bevásárlóközpontban lévő csomagautomatához. Amint a csomag megérkezett, a FOXPOST-tól SMS-ben és e-mailben is érkezik egy értesítés és egy titkos nyitókód. Az automatánál ezt a kódod használva nyílik is az ajtó, mögötte pedig vár a megrendelt csomagod.

Országosan 2020. márciusában már 118 FOXPOST csomagautomata található és a lista folyamatosan bővül! Ez a megoldás teljes kényelmet biztosít számodra, hiszen nincs sorbanállás.

Várható szállítási idő

A rendelésedet követő 3 munkanapon belül mi elkészítjük/összekészítjük a csomagodat, feladjuk a FOXPOST segítségével, a FOXPOST pedig 1-2 munkanapon belül kiszállítja azt a kiválasztott automatába. Tehát a rendeléstől számított körülbelül 5 munkanapon belül lesznek átvehetőek a megrendelt termékek, amelyeket további 3 napig őriznek meg az automatában, miután kiértesítettek az érkezéséről (dömpingszerű megrendelések esetén vagy a FOXPOST oldalán felmerülő egyéb problémák esetén ez a kiszállítási idő több is lehet). Ha valamiért mégsem tudsz elmenni az adott időszakban a csomagodért, kérjük hívd fel a FOXPOST ügyfélszolgálatát, ők segítenek abban, hogy a csomagodat továbbra is, a megadott időintervallumon túl is átvehesd.
A csomagautomaták a bevásárlóközpontok nyitvatartási idejében bármikor használhatóak. A kiválasztott csomagautomata helyszínének nyitvatartási idejéről az alábbi megjelenítő segítségével vagy a FOXPOST oldalán lehet tájékozódni (www.foxpost.hu). Fizetéskor, a “Pénztár” oldalon az itt kikeresett Foxpost automatát válaszd ki.

Fizetési feltételek Foxpost csomagautomatás szállítás esetén:

Ahogyan oldalunkon a “Fizetés” résznél is jeleztük, a megrendelések összegét csak átutalással lehet kifizetni, így a Foxpost csomagautomatás szállítás is csak előre fizetés esetén vehető webáruházunkban igénybe.

 

Csomagkövetés:

Egyszerűen nyomon követheted a csomagod útját:
SMS és e-mailos értesítést kapsz a feladás tényéről és arról is, ha csomagod megérkezett a kiválasztott FOXPOST automatába. Hogy lásd éppen merre tart csomagod, kattints a FOXPOST oldalán a csomagkövetés menüpontra és a kapott csomagszám megadásával nézd meg http://www.foxpost.hu/csomagkovetes/

Házhozszállítás

Weboldalunk a házhozszállítást a DPD, Foxpost és Same Day futárszolgálatokkal teljesíti. 

Szállítás menete:

Miután feladtuk neked a csomagodat az általunk kiválasztott szállítópartnerrel (FürgeFutár, Csomagnet vagy Foxpost), értesítést fogsz kapni. Ha FOXPOST csomagautomatával adtuk fel a csomagod, az automata ürítésekor és csomagod FOXPOST rendszerbe történő rögzítésekor SMS és e-mail értesítést kapsz annak várható érkezéséről. A FOXPOST csomagok házhozszállítását munkanapokon 8:00-17:00 között vállalja.
Amennyiben nem tudod átvenni a csomagodat és a Foxpost a szállító, az 4 nap őrzési idő után visszakerül a Foxpost raktárába, ahol további 1 hétig tárolják. Ezalatt bármikor kérheted a csomagod újrakézbesítését, melynek díja 1099 Ft, melynek költségét neked kell vállalnod, csomagodért további felelősséget nem vállalunk. Átvétel nélkül visszaszállított csomagodért újabb szállítási díjat (599 Ft) számlázunk ki neked, amit köteles vagy felénk kiegyenlíteni.

Telefonszám

+36 30 / 090 3863
(e-mailben keress bennünket, ahol rövid időn belül válaszolunk minden kérdésre)

E-mail cím

Fizetési információk

Webáruházunkban jelenleg csak átutalásos fizetési mód választható